Συνολικές προβολές σελίδας

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ

Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΣΕΛΙΔΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ facebbok http://www.facebook.com/group.php?gid=10150108942195029&ref=mf


Το λάβαρο συμβολίζει τον ξεσηκωμό - τον αγώνα για αλλαγές - για καλλίτερο αύριο. Ας προσπαθήσουμε όλοι μαζί, για μια πιο ανέφελη επόμενη ημέρα. Είναι στο χέρι μας! Εμπρός λοιπόν ας παλέψουμε κόσμια, με την δύναμη των λόγων και την ψυχής μας.«Η γλώσσα κόκκαλα δεν έχει και κόκκαλα τσακίζει»

Τα γραφόμενα σε αυτήν την σελίδα, μπορεί οποιοσδήποτε, ελευθέρα να τα μεταφέρει. Σε όλα τα μέσα ενημέρωσης, έντυπα και προφορικά. Με προϋπόθεση, την υποχρεωτική αναγραφή η εκφώνηση, ως πηγή, το όνομα της παρούσης Σελίδας.

3. ΠΑΙΔΕΙΑ

7-4-2010
ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΑΔΑ και ΠΑΙΔΕΙΑ
Είναι γνωστό σε όλους, ότι η αρχή και το τέλος ενός λαού, εξαρτάτε από την παιδεία του. Την εκπαίδευση, την μόρφωση, την ψυχική και πνευματική ανάταση του. Αυτό το διέβλεψαν πολύ νωρίς οι Αρχαίοι Έλληνες. Το καλλιέργησαν, το πέτυχαν και γι αυτό έμειναν στην ιστορία και θα μένους, προκαλώντας τον θαυμασμό ανά τους αιώνες, όσο υπάρχουν ανθρώπινα όντα.
Δεν θα αναφέρω ρητά και αποφθέγματα, αλλά θα προχωρήσω στο πρακτικό μέρος του θέματος.
Ο εκπαιδευμένος και μορφωμένος λαός, διαθέτει υγεία, πνευματική και σωματική. Κριτική σκέψη και λογική. Έλεγχο των πράξεων, έναντι του πλησίον του. Στα όρια και τα πλαίσια της Δημοκρατικής ελευθερίας και υποχρέωσης. Πατριωτική συνείδηση οικονομικής ανάπτυξης. Διεκδικεί και αξιώνει, με δημοκρατικές διαδικασίες. Και όχι με σπασμένες βιτρίνες, καμένα καταστήματα, κλείσιμο δρόμων και μολότοφ. Τέλος μετά από τόσα άλλα οφέλη, που μπορούν να καταγραφούν, ΣΩΣΤΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΩΝ ΤΟΥ. Αυτό ακριβώς το προτέρημα, που δεν θέλουν να δώσουν τα Οικονομικό – πολιτικά (κομματικά) συμφέροντα σε έναν λαό. Για να είναι ελεγχόμενος και υποχείριο τους.
ΠΡΟΤΑΣΗ :
Διαγραφή, καταστροφή, ξεμπουτούλωμα, που λέει ο λαός και ανοικοδόμηση από του μηδενός, ενός ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ως εξής:
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ: Υποχρεωτικά μέχρι τον έκτο χρόνο. Μαθήματα, εκτός των άλλων, κυκλοφοριακή αγωγή. Φανάρια κόκκινο, πράσινο, διαβάσεις, ζώνες, κράνος, υπακοή στους νόμους και σεβασμό στην περιουσία και τα δικαιώματα του διπλανού μας. Καθαριότητα. Φαγητά, διατροφή με Ελληνικά προϊόντα. Με πολύ απλά παραδειγματάκια, συχνές επαναλήψεις, για να γίνει συνείδηση στα παιδάκια.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ: Πέρα από τα μαθήματα, επανάληψη σε καθημερινή βάση τα του νηπιαγωγείου. Περί κυκλοφορίας και δημοκρατικής εν γένει διαβίωσης. Με ευγενή άμυλα και σεβασμό, των υλικών και πνευματικών αγαθών του διπλανού μας. Σπάσιμο βιτρίνας μολότοφ κλπ.
Όταν το παιδί θα τελειώσει το Δημοτικό, θα ξέρει όλα τα σήματα οδικής κυκλοφορίας, εκτός από τις μηχανολογικές ερωτήσεις.
Τα παιδιά στην πέμπτη και την έκτη δημοτικού θα διαγωνίζονται με τεστ πολλαπλών απαντήσεων 3-4 φορές τον χρόνο.
Η βαθμολογία από τα τελικά τεστ της 6ης τάξης, που θα είναι κοινά τα θέματα, για όλα τα σχολεία και ίσος μέσω υπολογιστών, θα μετρήσει με ποσοστό μορίων, για την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ: 4ες τάξεις.
Το γυμνάσιο θα έχει 4ες τάξεις, και έως εδώ η εκπαίδευση θα είναι υποχρεωτική.
Επόμενο και φυσικό είναι, ότι και σ αυτές τις τάξεις, πέρα από τα διάφορα μαθήματα, θα διδάσκεται επίμονα η κοινωνική και κυκλοφοριακή αγωγή, των προηγουμένων χρόνων. Διευρυμένη και εμπλουτισμένη με νέα στοιχεία. Καθώς και υγιεινή διατροφή. Ανθρώπινο σώμα και υγιεινή του. Προτίμηση στα Ελληνικά Προϊόντα. Με παραδείγματα, για να έχουν δουλεία οι πατεράδες και οι μανάδες τους και αργότερα και αυτοί οι ίδιοι.
θα γράφονται τεστ, πολλαπλών απαντήσεων. Η βαθμολογία των δυο τελευταίων τάξεων, θα λαμβάνετε υπ όψιν ως ποσοστό μορίων, για την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο. Οι εξετάσεις θα είναι πανελλήνιες και ίσως μέσα από υπολογιστές. Με κοινά θέματα για όλα τα γυμνάσια. Τα συχνά τεστ έχουν σκοπό να βλέπει το παιδί ταχτικά την βαθμολογία του και να έχει το περιθώριο διόρθωσης.
Μεγάλη προσοχή και επιμονή θα πρέπει να δοθεί στις δυο τελευταίες τάξεις, στο μάθημα επεξήγησης των διαφόρων επαγγελμάτων. Άνευ βαθμολογίας αλλά μεγάλου ενδιαφέροντος για τα παιδιά. Να γνωρίσουν τα υπάρχοντα επαγγέλματα, πια έλλειψη και κορεσμός υπάρχει και τι να διαλέξουν.
Επί πλέον, οι απόφοιτοι γυμνασίου, θα πρέπει να γνωρίζουν περιληπτικά το Σύνταγμα της Ελλάδας. Οπότε με την αποφοίτηση τους από το γυμνάσιο, να ενταχθούν ως ισότιμοι και καλλιεργημένοι πολίτες, στην Ελληνική κοινωνία. Με γνώση και σεβασμό στις υποχρεώσεις και τα δικαιώματα τους και το ότι θα έχουν το δικαίωμα στα 17ους ενώ είναι ακόμη μαθητές, του εκλέγειν.
ΛΥΚΕΙΟ: Με την αποφοίτηση τους από το γυμνάσιο, θα κλιθούν να διαλέξουν αν θα συνεχίσουν τις σπουδές, σε πανεπιστήμια η τεχνικές σχόλες και ποιάς κατεύθυνσης.
Μετά την επιλογή, θα συνεχίσουν για δυο χρόνια με προπαρασκευαστικά μαθήματα, κατεύθυνσης και μόνο με αυτά. Στο τέλος δε κάθε χρόνου, γραπτές εξετάσεις, με το σύστημα πολλαπλών απαντήσεων. Ο δε βαθμός και των δυο χρόνων, ως ποσοστό μορίων θα μετράει για την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο.
Στο τέλος των δυο χρόνων, συγκεντρώνονται όλα τα μόρια και δημιουργείτε για κάθε κατηγορία πανελλαδικά λίστα, με σειρά μορίων κάθε υποψηφίου.
Η κάθε σχολή των πανεπιστημίων, ανακοινώνει τον αριθμό σπουδαστών που επιθυμεί και οι σπουδαστές δηλώνουν.
Με αυτόν τον τρόπο εκπαίδευσης, επιτυγχάνουμε πλήρη συμμετοχή των μαθητών στην μάθηση, σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης και όχι στις τελευταίες τάξεις όπως γίνετε σήμερα, άνευ παπαγαλίας. Με απλό παράδειγμα, να μην γνωρίζουν ποιος ήταν ο Κολοκοτρώνης, ενώ κατέχουν άλλες γνώσεις πολύ εξειδικευμένες και στο σύνολο τους άχρηστες.
Κατανοητό είναι, ότι οι παντός είδους εξετάσεις προς πανεπιστημιακές σχολές, καταργούνται. Πλην των ειδικών μαθημάτων.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ: Χρόνια απόκτησης πτυχίου ανώτατο 12.
Οι εξετάσεις απόκτησης πτυχίου, με το σύστημα πολλαπλών απαντήσεων. Με κοινά, σε κάποια από τα μαθήματα θέματα, σε όλα τα πανεπιστήμια. Για να εξασφαλισθεί το αδιάβλητο η αντιγραφή και η ίση αξιολόγηση. Σε εξεταστικά κέντρα, που θα δημιουργηθούν σε μεγάλες πόλεις, γι αυτόν τον σκοπό.
Στις ίδιες εξετάσεις και στα ίδια μαθήματα, θα εξετάζονται και οι πτυχιούχοι των ιδιωτικών κολεγίων και πανεπιστημίων της Ελλάδας και του εξωτερικού, καθώς και των ανοικτών πανεπιστημίων.
Παρουσίαση πτυχιακής στην σχολή και όχι προσωπικά στον αναθέσαντα καθηγητή. Γιατί κάποιοι είναι αλεξιπτωτιστές, μένουν σε άλλες πόλεις η παίρνουν μετάθεση και περιμένουν οι φοιτητές για την παρουσίαση 1 και 2 χρόνια.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ: Για τα μεταπτυχιακά, κατάργηση της συστατικής επιστολής καθηγητού. Επιλογή με συνδυασμό προτεραιότητας και βαθμολογίας πτυχίου.
Γιατί οι περισσότεροι καθηγητές δεν γνωρίζουν καν τους φοιτητές τους. Και για να μηδενιστούν, χρηματισμός και σεξουαλικά αλισβερίσια.
Οι μαθητές και οι φοιτητές δεν θα έχουν καμιά σχέση με την επιλογή των δασκάλων, καθηγητών, πρυτάνεων κλπ. Αυτές οι επιλογές είναι θέμα της πολιτείας. Δουλειά τους είναι η εκπαίδευση και μόρφωση τους. Αλώστε είναι γνωστά τα αλισβερίσια και τα αισχρά ανταλλάγματα, μεταξύ κομματικών φοιτητικών παρατάξεως, στις εκλογές πρυτάνεων. Δεν πρέπει κάποτε να τα σταματήσουμε?????
Σχετικά με τα συνδικαλιστικά, μαθητών και φοιτητών, ασύλου κλπ, θα αναφερθούμε στο κεφάλαιο περί συνδικαλισμού.

Αναγνώστες